İnternet Sitemizden Kolay İade

  • İade Talebi Oluşturun

İade talebinizin oluşturulması için “Hesabım” menüsü altındaki “Siparişlerim” adımından iade talebinizi oluşturabilirsiniz. Bunun için ilgili siparişinizin detayını açarak iade etmek istediğiniz ürününüzün yanındaki “İade Talebi” butonuna tıklayınız. Açılan pencerede iade nedeninizi belirterek açıklama bölümünü doldurup “İade Talebi” butonuna tıklayınız.

Talebinize Çağrı Merkezimiz tarafından en kısa süre içinde dönüş yapılarak süreciniz başlatılacaktır. Dilerseniz direkt Çağrı Merkezimizi arayarak da iade talebinizi bize iletebilirsiniz. Talebiniz oluşturulduktan sonra tarafınıza iade kargo kodu size SMS ile gönderilecektir. Ayrıca İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler bölümünü de okumanızı tavsiye ederiz.

  • Ürünü Paketleyin ve İade Kodunu Not Edin

İade işleminiz için faturanın asıl nüshasındaki bilgilerin doldurulması gerekmektedir. İade kolonunun altında iade etmek istediğiniz ürüne ait satırda iade adedini, sol altta iade eden kişi olarak adınızı, soyadınızı, iletişim numaranızı ve adres bilgilerinizi yazıp imzalamanız gerekmektedir. Son olarak faturanızın arkasındaki kutu içerisine iade nedeninizi ayrıntılı olarak yazmanızı rica ederiz.

İade etmek istediğiniz ürün veya ürünlerinizi, tüm aksesuarları ve iade alanını doldurduğunuz faturası ile birlikte orijinal kutusuyla, orijinal kutusu yoksa da ürün / ürünlere zarar gelmeyecek şekilde paketleyerek iadeye hazır hale getirmek sizin sorumluluğunuzdadır. Paketlenmeyen ürün / ürünlerin kargo firması tarafından teslim alınmayacağını hatırlatmak isteriz.

Tarafınıza SMS ile gönderilen iade kodunu mutlaka iade paketinizin üzerine yazın. Bu kod kargonuzun ücretsiz gönderimini ve ayrıca kargonuzu takip edebilmenizi sağlayacaktır. Ayrıca İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler bölümünü de okumanızı tavsiye ederiz.

  • Ürünü Kargoya Teslimatını Sağlayın

Siparişi teslim aldığınız kargo firmasının çağrı merkezini arayarak, kargo firmasını teslimat adresinize çağırabilir ya da en yakın şubesine gidebilirsiniz. Kargo firmasını teslimat adresinize çağırmanız durumunda firmanın ortalama 10 gün içerisinde iade alımını gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.

Yurtiçi Kargo İletişim: 444 99 99

Aras Kargo İletişim: 444 25 52

Horoz Lojistik İletişim: 0850 202 33 50

Aykargo İletişim: 444 75 48

  • Ücret İadesi

Kargo firması tarafından alınan ve bize ulaşan ürünlerinizin iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir. İade talebiniz değerlendirildikten sonra en kısa sürede ürün veya ürünlerinizin bedeli hesabınıza ödeme yönteminize göre aktarılacaktır. Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık göstermektedir. Ödeme şekliniz “Kredi Kartı” ise ilgili tutar online olarak kredi kartınıza yapılır. Ödeme şekliniz “Havale/EFT” ise ilgili tutar bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza ödenir. Taksitli alışverişlerde iade tutarı banka tarafından taksit sayısı kadar ayda iade edilmektedir. Mağazalarımızdaki Kiosklardan aldığınız ürün / ürünlerin iade sürecini internet sitemizden, çağrı merkezimizden veya mağazalarımızdan başlatabilirsiniz. Ancak tüm siparişlerin ücret iadesi sadece siparişi oluşturduğunuz mağazamızdan yapılabilmektedir.

  • İnternet sitemizden “Mağazadan Teslim Al” seçeneği ile aldığınız ürünlerin iadesini en yakın mağazamızdan yapabilirsiniz.

İnternet sitemizden «Mağazadan Teslim Al» seçeneği ile aldığınız ürünlerin iadesini, sadece size en yakın mağazamızdan yapabilirsiniz. Bu şekilde yapılan işlemlerde ücret iadeniz kargo süreçlerine dâhil olmayacağı için ücret iadeniz çok daha kısa sürede gerçekleşecektir.

Ürünlerinizin iadesini 14 günlük cayma süresi içinde en yakın mağazamızdan gerçekleştirebilirsiniz. Mağazalarımızdaki Müşteri Hizmetleri bölümüne ürünleriniz ve faturanız ile başvurduğunuzda iade talebiniz hızlıca gerçekleştirilecektir. Ayrıca İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler bölümünü de okumanızı tavsiye ederiz.

Mağazalarımızdan Kolay İade

  • Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünlerinizin iadesini size en yakın mağazamıza giderek yapabilirsiniz.

Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünlerinizin iadesini 14 günlük cayma süresi içinde dilediğiniz mağazamızdan gerçekleştirebilirsiniz. Türkiye genelindeki mağazalarımızın adresini sayfanın sağ üstünde yer alan “Mağazalar” adımından inceleyebilir, size en yakın mağazamızın adres bilgilerine ulaşabilirsiniz. Mağazalarımızdaki kiosklardan yaptığınız alışverişlerin ücret iadesi sadece siparişi oluşturduğunuz mağazamızdan yapılmaktadır.

  • İade talebiniz için mağazalarımızdaki Müşteri Hizmetlerine ürünleriniz ve faturası ile başvurabilirsiniz.

İade işleminiz için faturanın asıl nüshasındaki bilgilerin doldurulması gerekmektedir. İade kolonunun altında iade etmek istediğiniz ürüne ait satırda iade adedini, sol altta iade eden kişi olarak adınızı, soyadınızı, iletişim numaranızı ve adres bilgilerinizi yazıp imzalamanız gerekmektedir. Son olarak faturanızın arkasındaki kutu içerisine iade nedeninizi ayrıntılı olarak yazmanızı rica ederiz.

İade etmek istediğiniz ürün veya ürünlerinizi, tüm aksesuarları ve iade alanını doldurduğunuz faturası ile birlikte orijinal kutusuyla, orijinal kutusu yoksa da ürün / ürünlere zarar gelmeyecek şekilde paketleyerek iadeye hazır hale getirmek sizin sorumluluğunuzdadır. Paketlenmeyen ürün / ürünlerin kargo firması tarafından teslim alınmayacağını hatırlatmak isteriz.

Satın aldığınız ürünlerin iadesi için faturanızın mutlaka yanınızda bulunması gerekmektedir. Ayrıca İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler bölümünü de okumanızı tavsiye ederiz.

  • Ücret İadesi

Ürünlerinizin iadesini 14 günlük cayma süresi içinde size en yakın mağazamızdan gerçekleştirebilirsiniz. Mağazalarımızdaki Müşteri Hizmetleri bölümüne ürünleriniz ve faturanız ile başvurduğunuzda iade talebiniz hızlıca gerçekleştirilecektir. 7 gün içerisinde mağazadan teslim alınmayan ürünler için otomatik olarak iade süreci başlayacaktır. Ayrıca İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler bölümünü de okumanızı tavsiye ederiz.

  • İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler
    • Satın aldığınız ürünün teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz.
    • Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre, Snomed 14 günlük cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı (ürünün olağan kullanımı) dışında meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
    • İnternet sitemizden satın aldığınız ürünlerin iade sürecini internet sitemizden ve çağrı merkezimizden başlatabilirsiniz. Dilerseniz size en yakın mağazamıza giderek de yapabilirsiniz. Mağazalarımızdan yapacağınız iade işlemleriniz kargo süreçlerine girmeyeceği için ücret iadeniz daha kısa sürede gerçekleşecektir. İnternet sitemizden “Mağazadan Teslim Al” seçeneği ile satın aldığınız ürünlerin iadesini dilediğiniz mağazamızdan yapabilirsiniz. Eğer mağazalarımızdaki kiosklardan alışveriş yaptıysanız ücret iadeniz sadece siparişi oluşturduğunuz mağazamızdan yapılmaktadır.
    • Tüzel kişiliğe sahip olan ve şirket adına düzenlenmiş olan faturalarda iade taleplerinde; ilgili şirketin iade yapılacak ürünler için Snomed adına iade faturası düzenlemesi gerekmektedir. İlgili şirket e-vergi mükellefi ise düzenlenmiş olan e-iade faturasının numarasını Snomed’e ilgili iade dönemi içerisinde iletmesi gerekmektedir. Kurumsal satışların iade işlemlerinde ilgili firmanın Snomed adına iade faturası düzenlenmesi yasal bir zorunluluktur, iade faturası oluşturulmadan iade süreci başlatılamamaktadır.
    • Kredi kartı sahteciliği, dolandırıcılık vb. gibi şüpheli olabilecek kanuna aykırı işlemlerin tespit edilmesi durumunda, nihai tüketicilerin zarar görmesine sebep olabilecek satın alımlarda siparişler iptal edilebilir. Alışverişe ait ödeme alınmışsa yasal süre içerisinde geri ödeme yapılır.
    • Tahsilat veya ödeme/ iade süreçlerinde ilgili bankanın herhangi bir sebeple uygulayabileceği komisyon, kur farkı, hizmet ücreti vb. kesintilerden Snomed’in herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
    • Demonte olarak satılan ürünlerde, ürünün montajı yapılmışsa mutat kullanım kapsamı dışında tutulur ve iade süreci başlatılmaz.
    • Kurulumu servis tarafından yapılacak ürünler için servis dışında kutunun açılması ve kurulumunun yapılması durumunda ürünler iade kapsamı dışında kalmaktadır.
    • İade etmek istediğiniz ürünün kargolanabilmesine olanak sağlayacak şekilde orijinal kutusuna ve ambalajına koyarak, faturanın asıl nüshası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Paketlenmemiş ürün / ürünlerin iadesi kargo firmasın tarafından alınmamaktadır.
    • İade edeceğiniz ürünlere ait hediye olarak verilen promosyonlu ürünler varsa bu ürünlerin de aynı anda iadesinin yapılması gerekmektedir.
    • Sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, klozet takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri, çizme, bot, ayakkabı, eldiven, maske gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır.
    • Elektrikli ürünlerde iade işlemi için yetkili servis raporu gerekmektedir. Ürünlerin faturası ve garanti belgesi ile servisine başvurarak yetkili servis raporu alabilirsiniz. Yetkili servis raporu sonucuna göre ürünlerin kusurlu/arızalı olması durumunda iadeniz tarafımızca gerçekleştirilecektir.

Servis garantisi altında olan ürünler ancak “yetkili servis raporu” dâhilinde değiştirilebilmektedir. Servis ağı bulunmayan ürünlerde iade için doğrudan (0850) 532 31 60 numaralı Smoned Çağrı Merkezini arayabilirsiniz.

  • Tüketicinin Korunması Kanundan kaynaklı tüm haklarınız saklı olmak üzere, hızlı değişen stok, tedarik koşullarındaki değişimler nedeni ile ürün değişimi yerine iade işlemi yapılmaktadır.